Toimitusaika 1-3 päivää

Toimituskulut 7,90 €

Toimitus ja tilausehdot

Päivitetty 12.8.2023

Nemesis Supplies myy ja toimittaa kauneudenhoitoalan tarvikkeita ja kalusteita. Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä tai sisäänkirjautumista. Pidätämme oikeuden muuttaa ostotiedoissa olevia hintoja sekä laskutusehtoja. Ehdot koskevat kaikkia tilausmuotojamme, jollei toisin mainita. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

TOIMITUSAIKA

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Toimitusaika on arvio siitä, kuinka kauan tuotteen toimitus meidän varastolta asiakkaalle kestää. Seuraavassa kaksi esimerkkiä toimitusajoista:

Esimerkki 1: Asiakkaan tilaus on saapunut verkkokauppaan tiistaina klo 12.00. Pakkaamme tuotteet saman päivän aikana ja tilaus toimitetaan postin / matkahuollon kuljetettavaksi. Tällöin pääsääntöisesti tilaus saapuu asiakkaalle 1-3 arkipäivässä, jolloin tilaus on perillä asiakkaan valitsemassa toimipisteessä viimeistään perjantaina, yleensä jo aiemmin.

Esimerkki 2: Asiakkaan tilaus on saapunut verkkokauppaan perjantaina klo 17.00. Olemme jo lähteneet viikonlopun viettoon, joten tilaus käsitellään maanantaina ja tilaus toimitetaan postin / matkahuollon kuljetettavaksi. Koska toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää, tilaus saapuu asiakkaalle viimeistään torstaina, yleensä jo aiemmin.

Jos toimitus jostain syystä viivästyy selvästi annetuista ajoista, olethan yhteydessä meihin, niin selvitämme asiaa kuljetusyhtiöiden kanssa.

Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika voi vaihdella 1-8 viikkoa. Voit tarkentaa tuotekohtaisen toimitusajan asiakaspalvelusta.

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

MAKSUTAVAT

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Jokainen suoritettu ja hyväksytty tilaus luo automaattisen tilausvahvistuksen. Tavallisin syy puuttuvaan tilausvahvistukseen on tilauksen yhteydessä annettu väärä sähköpostiosoite tai tilausvahvistuksen automaattinen suodattaminen roskapostiin. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

TOIMITUSKULUT

Lisäämme tilaukseen aina voimassa olevan hinnaston mukaisen toimituskulun alla oleva hinnaston mukaisesti. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.


Toimituskulut ovat 7,90 € kaikkien vaihtoehtojen osalta.

TOIMITUSTAVAT

Käytämme toimituksissa kulloinkin voimassa olevia toimitustapoja. Toimitustavan voit valita käytössä olevista vaihtoehdoista ostoskorissa ja kassalla.

YHTEYSTIEDOT

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@studionemesis.fi tai puhelinnumerosta 050 384 4861.

Yritys ja verkkokaupan varasto sijaitsee osoitteessa: Välikatu 3, 87100 Kajaani.

Palautusoikeus

Ammattituotteita myydään ainoastaan yrityskaupan säännöillä ja ehdoilla.

Nemesis Supplies antaa yrityskaupassa tuotteilleen vapaaehtoisen palautusoikeuden seuraavasti:

Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Myymälästä ostetuille tuotteille myönnetään 14 vuorokauden rajoitettu palautusoikeus. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja avaamattomassa alkuperäisessä pakkauksessaan. 

Etämyynnissä käyttämättömillä tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Palautuskulut veloitetaan asiakkaalta, ellei palautus johdu selvästi virheellisistä tuotetiedoista tai virheellisestä tuotteesta. Alkuperäistä postimaksua tai mahdollista postiennakkomaksua ei palauteta, jos tämä on valittu maksutavaksi. Noutamattomasta paketista veloitamme 20€ + alv käsittelykuluna. Maksu kattaa osan edestakaisista todellisista postikuluista sekä käsittelyn ja pakkaamisen kustannuksista.

Rajoitukset palautusoikeudessa

Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.

Palautuksesta on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa:

Takuu ja virhevastuu

Tuote- ja hintatietoja annetaan varauksella kirjoitusvirheisiin, varastotilanteeseen, loppuunmyyntiin, mahdollisiin virheellisiin teknisiin tietoihin jne.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan heti ilmoittaa virheestä sähköpostiosoitteeseen:

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

Reklamaatio

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko kirjeenä tai sähköpostilla osoitteeseen 

Kuljetusyhtiön edustajan pitää voida todeta vahinko, mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa – käytännössä vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Nemesis Supplies käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. 
Nemesis Supplies sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle pois lukien ne kolmannen osapuolen toimijat joiden käytöstä on sovittu tietosuojaselosteessa. Asiakasreksiterin ylläpitäjä on kaupanomistaja. Asiakasrekisterin käyttötarkoitus on vain tilauksien käsittelyyn ja markkinointiin tarkoitettu. Asiakasrekisterin käytöstä voit lukea lisää tietosuojaselosteesta.